آنچه در این مقاله میخوانید

    معرفی انواع سبک های لوگو

    معرفی انواع سبک های لوگو

    کدامیک از انواع سبک‌ های لوگو برای برندمان مناسب است؟

    دانستن انواع سبک های لوگو برای هر شخصی که ایده‌‌‌ی راه‌اندازی یک برند را دارد، امری ضروری است. هر طراح لوگویی برای معرفی موفق یک برند باید از انواع سبک های لوگو مطلع باشد تا با سلیقه‌ی شخصی خود برند را به بیراهه نکشاند. امروزه کمتر کسی است که لوگو را بخش ناچیزی از هویت یک برند بداند. در این مقاله جهان لوگو را زیر و رو می‌کنیم تا با بررسی انواع آن‌ها، قدرت پنهانشان را کشف کنیم.

    برای طراحی لوگو خود به هر سبکی که مد نظر دارید از تیم طراحی آرمکده کمک بگیرید.شماره تماس : 41185

    سبک های مختلف طراحی لوگو

    لوگو ابزاری برای نشان‌دادن هویت یک بیزینس محسوب می‌شود. در طراحی لوگوی شرکت، زبانی مشترک وجود دارد. هر علامت تجاری که در اطراف خود می‌بینید دارای شکل و شمایل متفاوتی است. 

    از آنجا که لوگو اولین چیزی از برند شماست که مشتری با آن مواجه می‌شود درنتیجه گمان نمی‌کنم که بخواهید اولین برداشت از برندتان را خراب کنید. اینطور نیست؟ لوگوها انواع مختلفی دارند. برای اینکه لوگویی طراحی کنید که مناسب هویت برندتان باشد، ابتدا باید بدانید کدام سبک از لوگو پیام شما را بهتر به مشتری خواهد رساند:

    انواع سبک های لوگو

    1. پیکتوگرام یا لوگوی تصویری:

    لوگوی تصویری یکی از انواع سبک های لوگو است که به آن پیکتوگرام نیز می‌گویند. در این نوع لوگو از تصویری استفاده شده است که ویژگی‌های شرکت یا بیزینس شما را برجسته می‌کند.

     این نمونه از انواع سبک های لوگو، تصویری عینی دارد به این معنا که وقتی مخاطب آن را مشاهده می‌کند، بلافاصله متوجه ایده‌ای می‌شود که در ذهنتان داشته‌اید. به طور خلاصه باید گفت که پیکتوگرام نوعی از لوگو است که با یک تصویر از زاویه‌ی دید کمپانی سخن می‌گوید. 

    استفاده از لوگوی تصویری زمانی که مخاطبی سواد خواندن و نوشتن نداشته باشد، نقش پررنگ‌تری پیدا می‌کند. حتی اگر مخاطب شما از کشوری دیگر باشد و زبانتان را نفهمد، لوگوی تصویری، زبانی مشترک با او ایجاد می‌کند. 

    از جمله فواید این سبک لوگو این است که چون تصویری است به راحتی در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود. همه ما می‌دانیم که ذهن حتی پس از یک نگاهِ سریع، نتیجه‌گیری خود را از آنچه که مشاهده کرده است انجام می‌دهد.

     در نتیجه باید در انتخاب تصویر لوگویتان دقت کنید تا بتواند به مخاطب برداشت درستی از کمپانی، محصول و خدماتتان بدهید؛ برداشت مثبتی که او را تبدیل به مشتری‌تان کند. «پپسی» و «اپل» از جمله برندهایی هستند که برای معرفی خود از لوگوی پیکتوگرام استفاده کردند. لوگوی «پژو» نیز از جمله لوگوهای تصویری ایرانی محسوب می‌شود.

    بیشتر بخوانید: برندینگ چیست

    معرفی انواع سبک های لوگو

    2. تایپوگرام یا لوگوی نوشتاری:

    تایپوگرام یکی از دیگر انواع سبک های لوگو است که به آن لوگوی نوشتاری نیز می‌گویند. اساس این نوع لوگو همانطور که از نامش پیداست بر پایه‌ی نوشته است. تایپوگرافی نوعی از مهارت طراحی است که توسط متخصصین طراحی لوگو انجام می‌گیرد. 

    طراحان در تایپوگرافی به طرح‌بندی و سبک نوشتار متن متناسب با هر حرفه‌ای توجه می‌کنند. لوگوی نوشتاری انواع مختلفی دارد. برخی از آنها پیچیده و مفهومی‌تر هستند و مخاطب باید برای فهمیدنشان تأمل بیشتری کند، اما برخی دیگر از لوگوهای نوشتاری به سادگی می‌توانند مفهوم مورد نظر برندشان را منتقل کنند.

     لوگوهای نوشتاری پیچیده معمولا توسط بیزینس‌های بزرگ انتخاب می‌شوند. این لوگوها اغلب به جهت ساختاری، بسیار ساده و از نظر مفهومی، پیچیده هستند. گاهی مفاهیم در پشت این نوشته‌های ساده قایم می‌شوند و به سختی قابل تشخیص هستند. برخی دیگر از لوگوهای تایپوگرام برعکس مورد قبلی می‌توانند مفاهیم را به سادگی منتقل کنند. 

    این دسته از لوگوها معمولا توسط بیزینس‌های کوچک که بودجه‌ی کمتری برای بازاریابی دارند، انتخاب می‌شوند. برای ساخت یک برند، زمان و هزینه‌ی زیادی نیاز دارید. بنابراین بیزینس‌های کوچک با استفاده از لوگوهای ساده‌ی تایپوگرام راهی کم‌خرج را انتخاب می‌کنند که به سادگی خود را به مخاطب بشناسانند. 

    به طور کلی لوگویی که به سادگی مفهوم مورد نظر خود را منتقل کند، شانس بیشتری برای ماندگاری در ذهن مخاطب دارد. «کوکاکولا» و «اسکایپ» از جمله مواردی هستند که از تایپوگرام یا لوگوی نوشتاری برای معرفی خود استفاده کردند. لوگوی برند «یک و یک» نیز یک نمونه از لوگوهای نوشتاری ایرانی است.

    انواع لوگو

    3. مونوگرام یا لوگوی نمادین:

    مونوگرام یکی از انواع سبک های لوگو است که به آن لوگوی نمادین نیز می‌گویند. در این نوع لوگو با تمرکز بر جلوه‌های بصری و زیبایی‌شناختی، یک الی چند حرف ابتدایی نام برند را برای معرفی آن استفاده می‌کنند و از آن یک نماد واحد می‌سازند. 

    حروف در مونوگرام ممکن است به همراه تصویر طراحی شوند تا مفهوم مورد نظر برند بهتر منتقل گردد. مونوگرام یا لوگوی نمادین یکی از قدیمی‌ترین اشکال شناسایی است و اولین استفاده از آن در یونان باستان انجام گرفت. 

    در آن ایام یونانیان حروف اول نام شهرها را بر روی سکه‌ها حک می‌کردند. این لوگو همچنین توسط نقاشان بر روی آثار خود مورد استفاده قرار می‌گرفت. «بی بی سی» و «سی ان ان» شبکه‌های خبری هستند که از مونوگرام یا لوگوی نمادین برای معرفی خود به مخاطبین استفاده کردند. لوگوی «بانک رفاه» نیز از جمله نمونه‌های لوگوی نوشتاری ایرانی است.

    معرفی انواع لوگو

    4. لوگوهای کلاسیک:

    لوگوی کلاسیک یکی از انواع سبک های لوگو است. در این نوع لوگو از فونت‌های مختلف، تصاویر و نمادها برای معرفی برند استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید سادگی از ویژگی‌های یک لوگوی موفق است اما لوگوی کلاسیک در ظاهر بسیار شلوغ و درهم به نظر می‌رسد و به همین خاطر شانس کمتری برای ماندن در ذهن مخاطب دارد.

     لوگوی «لیورپول» و «هارلی دیویدسون» از دسته لوگوهای کلاسیک محسوب می‌شوند. از نمونه ایرانی این لوگو می‌توان به لوگوی باشگاه فرهنگی ورزشی «شهر خودرو» اشاره کرد.

    انواع لوگو

    5. لوگوهای انتزاعی:

    یکی دیگر از انواع سبک های لوگو، لوگوی انتزاعی است. تصویر به کار رفته در لوگوی انتزاعی، تصویری عینی نیست. در نتیجه شاید مخاطب با نگاه اول متوجه مفهوم نشود. در این نوع از لوگوها می‌توان از هر شکل هندسی استفاده کرد. 

    از مزیت‌های استفاده از لوگوی انتزاعی این است که چنین طرحی، مخاطب را تنها به یک تصویر محدود نمی‌کند و برخلاف دیگر لوگوها که روی مفهوم خاصی تمرکز می‌کنند، دست مخاطب را برای برداشت از مفاهیم باز می‌گذارد. 

    برندهای «نایک» و «آدیداس» از جمله برندهایی هستند که از لوگوهای انتزاعی برای معرفی خود به جهان استفاده کردند. از نمونه ایرانی این لوگوها می‌توان به لوگوی «دانشگاه آزاد اسلامی» اشاره کرد.

    انواع سبک های مختلف لوگو

    6. لوگوهای مسکات:

    لوگوی مسکات از دیگر انواع سبک های لوگو است. این نوع از لوگو بر روی یک شخصیت مانور می‌دهد. طراحان بدین منظور از تصویرسازی برای ساخت شخصیتی کارتونی استفاده می‌کنند. لوگوهای مسکات می‌توانند برای کودکان و خانواده‌ها جالب باشند. 

    این لوگوها معمولا رنگارنگ، کارتونی و سرگرم‌کننده هستند و در صورتی که از آنها به جا استفاده شود، می‌توانند ایده منحصربه‌فردی برای معرفی بیزینس باشند. برندهای غذایی، شرکت‌های خدماتی و تیم‌های ورزشی معمولا از مشتریان این سبک لوگو هستند. 

    برندی که از لوگوی مسکات برای معرفی خود استفاده می‌کند قصد دارد به مخاطب بگوید که تو شبیه به خانواده ما هستی تا در او احساس نزدیکی و صمیمیت به وجود آورد. برندهای «کی اف سی» و «پرینگلز» از لوگوهای مسکات برای معرفی خود به مخاطب استفاده کردند. در ایران نیز برند «چی‌توز» از این سبک لوگو استفاده کرده است.

    معرفی انواع مختلف لوگو

    7. لوگوهای امبلم:

    لوگوهای امبلم از دیگر انواع سبک های لوگو است که اگرچه قدمتی دیرینه دارد اما هنوز مورد توجه قرار می‌گیرد. عناصر سازنده این نوع لوگو شامل شکل و متن درون آن است. «استارباکس» و «هارلی دیویدسون» از لوگوهای امبلم برای معرفی خود استفاده کرده‌اند. لوگوی «بیمه ملی ایران» یکی از نمونه‌های ایرانی لوگوی امبلم است.

    انواع لوگو

    8. لوگوهای مینیمال:

    لوگوهای مینیمال از دیگر انواع سبک های لوگو هستند. در این نوع از لوگو طراح سعی می‌کند با اشکال ساده و در قالب تک رنگ و به طور کلی با حداقل‌ها، مفهوم مورد نظر برند را برساند.

     در لوگوی مینیمال، طراح از هرگونه عنصر غیرضروری چشم‌پوشی می‌کند و تنها بر روی مفهوم اصلی تمرکز دارد. ماحصل کار یک لوگوی تجاری تأثیرگذار خواهد بود که به راحتی می‌توان از آن در هر محیط و هر پس‌زمینه‌ای استفاده کرد. 

    لوگوهای تخت بهترین نوع از لوگوهای مینیمال هستند. در لوگوهای تخت مینیمال، بافت و شیب و بُعد حذف می‌شود تا در نهایت لوگویی دو بُعدی تولید شود. همین سادگی موجب می‌شود که لوگو جسورانه‌تر و چشم‌نوازتر به نظر برسد. 

    لوگوهای «نشنال جئوگرافیک» و «ریباک» از انواع لوگوهای مینیمال هستند. لوگوی «تپسی» نیز نمونه‌ای ایرانی از یک لوگوی مینیمال است.

    معرفی انواع سبک های لوگو

    9. لوگوهای سه بعدی:

    لوگوهای سه بعدی از دیگر انواع سبک های لوگو هستند که طراح برای ساخت آنها بر روی پرسپکتیو و بُعد طرح نیز تمرکز می‌کند. همین امر موجب می‌شود که لوگو واقعی‌تر به نظر برسد. 

    حال ممکن است این لوگوی سه بعدی از انواع لوگوهای تایپوگرام، پیکتوگرام، تلفیقی و غیره باشد که به آن بُعد داده شده است. «یونیورسال» و «ایکس باکس 360» از لوگوهای سه بعدی برای معرفی خود به مخاطب استفاده کرده‌اند. لوگوی «سینما تیکت» نیز نمونه‌ای از لوگوی سه بعدی ایرانی است.

    سبک های لوگو

    10. لوگوهای ترکیبی:

    دسته دیگری از انواع سبک های لوگو، لوگوهای ترکیبی هستند. این لوگوها شامل تصویر و نوشته هستند که با هم تلفیق شده‌اند، روی هم یا در کنار هم قرار گرفته‌اند. 

    این لوگوها دست طراح را باز می‌گذارند تا بتواند از ایده‌های بیشتری برای انتقال مفاهیم استفاده کند. لوگوهای «برگر کینگ» و «لاکوست» از نوع لوگوهای ترکیبی است. نمونه ایرانی این نوع لوگو را می‌توان در برند «ایران خودرو» مشاهده کرد.

    بر چه اساس سبک خاصی از لوگو برای یک بیزینس انتخاب می‌شود؟

    اگرچه که شاید انواع سبک های لوگو جذاب به نظر برسند اما انتخاب بدون آگاهی با آتش زدن پولهایتان تفاوتی ندارد. طراح باید نگاهی تخصصی و هوشمندانه در انتخاب لوگو داشته باشد. هر بیزینسی، لوگوی خاص خودش را می‌طلبد و انتخاب اشتباه در این زمینه به شناخت برند لطمه می‌زند. 

    طراح باید قبل از هر چیز شناخت کافی از برند، ارزش‌ها و اهدافش کسب کند و لوگویی را انتخاب کند که مرتبط با فضای برند باشد. به عنوان مثال انتخاب لوگوی مسکات شاید به دلیل کارتونی بودنش که تصویری غیرجدی در ذهن می‌آورد برای یک شرکت حقوقی مناسب نباشد. 

    طراح باید بداند که جامعه هدف چه کسانی هستند تا بفهمد چه نوع لوگویی می‌تواند بیشترین تأثیر را روی مخاطب بگذارد. به عنوان مثال شاید لوگوی کلاسیک برای یک کودک و لوگوی مسکات برای یک فرد کهنسال جذابیت نداشته باشد. 

    طراح باید بداند قرار است لوگوی مورد نظر در چه فضاها یا رسانه‌هایی منتشر شود. به عنوان مثال شاید چاپ یک لوگوی سه بعدی یا لوگوی کلاسیک در ابعاد کوچک و روی برگه کاغذ کیفیت مطلوبی نداشته باشد و درنتیجه تأثیرگذار واقع نشود. 

    برخی از لوگوها تنها در بازه‌ی زمانی خاصی تأثیرگذارند. به عنوان مثال لوگوی کلاسیک و یا لوگوی امبلم شاید توجه گروه سنی بالاتر را جلب کند و اگر برند شما کیفیت، جایگاه، ایده و محبوبیت سطح بالایی نداشته باشد حتی بروزرسانی لوگو نیز نمی‌تواند تأثیری روی قدرت برندتان در عصر حاضر بگذارد. 

    بروزرسانی لوگو اتفاقی پرریسک است و اگر طراحان متخصصی پشت آن نباشند ممکن است طرح جدید تأثیر منفی روی اعتبار برند بگذارد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، می‌توانید بفهمید چه سبک لوگویی برای معرفی برند شما مناسب است.

    اسم انواع لوگو

    هر کدام از سبک های لوگو برای چه بیزینسی کاربرد دارند؟

    هر سبک لوگویی کاربرد خاص خودش را دارد و شاید یک اشتباه در انتخاب نوع لوگو به هویت برند شما لطمه بزند. بنابراین در این بخش به کاربردهای انواع لوگو می‌پردازیم تا بفهمیم هر کدام از آنها برای چه نوع بیزینسی می‌توانند مناسب باشند:

    1. کاربرد پیکتوگرام یا لوگوی تصویری: معمولا برندهای بزرگ، شناخته‌شده و توسعه‌یافته از چنین لوگویی برای معرفی خود استفاده می‌کنند و استفاده از تنها یک تصویر برای معرفی بیزینسی نوپا شاید چندان تأثیرگذار نباشد.

    2. کاربرد تایپوگرام یا لوگوی نوشتاری: لوگوهای نوشتاری برای برندهایی که نامشان کوتاه است می‌تواند مناسب باشد. از سوی دیگر اگر نام برندتان را به تنهایی آنقدر جذاب می‌بینید که بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند، تایپوگرام گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

    3. کاربرد مونوگرام یا لوگوی نمادین: اگر نام برندتان طولانی است، اگر بیزینستان بین‌المللی است، اگر تمایل ندارید از نماد و مفاهیم انتزاعی در لوگوی خود استفاده کنید، اگر نامتان به صورت طبیعی می‌تواند مخفف شود، در تک تک این موارد لوگوی مونوگرام می‌تواند انتخاب خوبی برای معرفی بیزینس شما باشد.

     البته انتخاب این نوع لوگو برای بیزینس‌هایی که تازه راه‌اندازی شده‌اند و مردم هنوز آنها را نمی‌شناسند توصیه نمی‌شود. بنابراین حتی اگر کسب‌وکارهای نوپا نیز تمایل به داشتن چنین لوگویی داشته باشند بهتر است نام کامل برندشان را زیر لوگو بیاورند تا زمانی که مردم آنها را بشناسند.

    4. کاربرد لوگوی کلاسیک: این سبک لوگو در گذشته بسیار مورد توجه مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌گرفت. از آنجایی که لوگوی کلاسیک از عناصر مختلفی استفاده می‌کند و شلوغ به نظر می‌رسد در سایز کوچک، وضوح و کیفیت لازم را ندارد. به همین دلیل امروزه این سبک از لوگو کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    5. کاربرد لوگوی انتزاعی: لوگوهای انتزاعی برای برندهایی که قصد دارند با روشی خلاقانه دست مخاطب را برای برداشت از مفاهیم پشت برندشان باز بگذراند کاربردی است. 

    از طرفی برندهایی که در چندین حوزه فعالیت دارند و محصولات متنوعی از آنها ارائه می‌شود می‌توانند به شکلی کلی از یک لوگوی انتزاعی استفاده کنند. از طرفی در این سبک از لوگو با قوه‌ی تخیل خود شانس بیشتری برای ساخت یک لوگوی منحصربه‌فرد دارید.

    6. کاربرد لوگوی مسکات: استفاده از لوگوی مسکات به برندهایی که بازار هدفشان کودکان و یا خانواده‌ها هستند پیشنهاد می‌شود. همچنین برندهایی که قصد دارند خودشان را در رسانه‌های مختلف معرفی کنند می‌توانند از این سبک لوگو استفاده کنند. 

    لوگوی مسکات شاید به دلیل کارتونی بودنش از دید برخی جدی به نظر نرسد پس اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد بهتر است قید استفاده از این سبک لوگو را بزنید.

    کاربرد سبک های مختلف لوگو

    7.کاربرد لوگوی امبلم: اگر جزو دسته افرادی هستید که ریشه‌ای تاریخی برای برندتان دارید و می‌خواهید حتی در لوگویتان نیز به آن پایبند بمانید و روی آن تأکید کنید، لوگوی امبلم گزینه‌ی مناسبی برای شماست. 

    برای انتقال حس ثبات و پایداری این لوگو می‌تواند موثر واقع شود. اما اگر روی امروزی و نوآورانه بودن لوگویتان پافشاری دارید شاید این گزینه انتخاب مناسبی برای شما نباشد مگر اینکه ماهرانه بتوانید لوگویتان را با حداقل تغییرات بروز رسانی کنید.

    8. کاربرد لوگوی مینیمال: لوگوهای مینیمال از هرگونه عنصر اضافی فراری هستند. معمولا برندهای بزرگ، شناخته‌شده و مدرن یا بیزینس‌هایی که در حوزه‌ی هنری فعالیت دارند سعی می‌کنند با چنین لوگوی هنرمندانه و ساده‌ای خود را معرفی کنند.

    9. کاربرد لوگوی سه بعدی: لوگوهای سه بعدی دیگر قدیمی شده‌اند وکمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوگوهای تخت کاربردی‌تر هستند. لوگویی که در نهایت سادگی بتواند مفهوم مورد نظر برند را در بهترین شکل ارائه کند، لوگوی موفق‌تری است و این سادگی در لوگوهای سه بعدی کمتر وجود دارد. 

    از طرفی نمی‌توان این سبک از لوگو را در هر اندازه و هر رسانه‌ای استفاده کرد چرا که کیفیت کافی را در هر سایزی ندارد. در هر حال اگر تصور می‌کنید اگر لوگویتان برجسته و واقعی به نظر برسد در معرفی بیزینستان موثرتر است، می‌توانید لوگوی سه بعدی را انتخاب کنید.

    10. کاربرد لوگوهای ترکیبی: لوگوهای ترکیبی می‌توانند برای بیزینس‌هایی که در ابتدای راهشان هستند و قصد محکم کردن جای پای خود را دارند مناسب باشد. با عناصر مختلفی که در این نوع از لوگو پیش رویتان است (اعم از عناصر تصویری و عناصر نوشتاری) دستتان برای معرفی برندتان بازتر است. 

    اگر طرح مد نظرتان قدیمی است در این سبک لوگو می‌توانید به آرامی عنصر جدیدی را به طرحتان اضافه کنید. می‌توان گفت لوگوهای ترکیبی می‌توانند برای تمامی برندها کاربردی باشند اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که نباید با افزودن عناصر زیاد، بیش از اندازه طرحتان را شلوغ کنید.

    دنیای لوگو، دنیای بزرگی است. هر کدام از سبک های طراحی لوگو در نوع خود اگر متبحرانه طراحی شوند، می‌توانند جلوه‌ی بصری خوبی برای مخاطب ایجاد کنند. اما موضوع حائز اهمیت این است که یک لوگو تنها در جایگاه مناسب خودش موفق خواهد شد. 

    لازمه‌ی پیدا کردن این جایگاه این است که طراح از انواع سبک های لوگو و کاربردهایشان آگاه باشد تا با بررسی اهداف برند و جامعه‌ی هدف، لوگویی متناسب طراحی کند.

    سوالات متداول انواع لوگو

    چند نوع لوگو داریم؟

    لوگو ها انواع مختلفی دارند به طور کلی میتوان لوگو ها را در 10 سبک دسته بندی کرد.

    از کجا متوجه بشویم کدام یک از انواع لوگو برای کسب و کار ما مناسب است؟

    در این مقاله ما انواع لوگو را به شما معرفی کرده ایم هر یک از مقالات تخصصی آرمکده شما را در انتخاب سبک درست طراحی لوگو برای کسب و کارتان کمک خواهد کرد، از همه مهمتر همکاران متخصص ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد. شماره تماس 41185

    ارسال نظر
    نام
    ایمیل
    نظر
    شیری
    1400/11/08 12:23

    بنظر شما هرچقدر از لوگوهلی سه بعدی کمتر استفاده کنیم بهتره؟چون همینطور که اشاره کردید در این مطالب قدیمی شده این سبک لوگو

    مدیر ارشد
    1400/11/20 15:33
    پاسخ به:شیری

    همچنان بستگی به سلیقه شما دارد

    فرشاد
    1400/11/07 10:53

    کاملا این مطلب درست بود ک طراح باید نگاهی تخصصی و هوشمندانه در انتخاب لوگو داشته باشد. هر بیزینسی، لوگوی خاص خودش را می‌طلبد و انتخاب اشتباه در این زمینه به شناخت برند لطمه می‌زند. 

    فقیهی
    1400/11/04 09:57

    سلام از لوگوهای مینیمال برای چه نوع بیزینس هایی استفاده میشه؟

    مدیر ارشد
    1400/11/20 15:33
    پاسخ به:فقیهی

    درود بر شما لطفا به لینک زیر مراجعه کنید:

    ابولفضل شعبانی
    1400/10/21 21:43

    از لوگوی مسکات میشه برای مغازه ی اسباب بازی فروشی استفاده کرد؟

    مدیر ارشد
    1400/11/20 15:32
    پاسخ به:ابولفضل شعبانی

    درود برای کسب اطلاعات در این زمینه به لینک زیر مراجعه فرمایید:

    طهماسبیان
    1400/10/13 09:04

    سلام خسته نباشید.....لوگویی با سبک مونوگرام طراحی کردید؟میخواستم نمونه کارهاتون رو ببینم

    مدیر ارشد
    1400/11/20 12:20
    پاسخ به:طهماسبیان

    درود، لطفا به لینک زیر مراجعه کنید

    ارشادی فر
    1400/10/05 14:32

    وقت بخیر
    برای مغازه ی میوه فروشی میخواستم لوگو تهیه شه اما نمیدونم کدوم سبک مناسبه میشه راهنماییم کنید در این زمینه؟

    مدیر ارشد
    1400/11/20 12:19
    پاسخ به:ارشادی فر

    سلام وقت بخیر لطفا با ما تماس بگیرید

    طییه وحیدی
    1400/10/04 23:21

    مقالتون خیلی خوب بود اما بهتر بود ک از سبک مونوگرام بیشتر توضیح میدادید

    مدیر ارشد
    1400/10/05 12:05
    پاسخ به:طییه وحیدی

    دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر در مورد مونوگرام کافیه روی لینک کلیک کنید.

    پرستو
    1400/09/29 10:28

    سلام وقتتون بخیر
    مطالب و مقالات شما خیلی جامع و مفید هست من مطالب دیگه ای از سایتهای مشابه شما بررسی کرده بودم ولی مطالب سایت شما خیلی برام مفید بود حتما از کمک و راهنمایی شما برای تهیه لوگوی بیزنسم استفاده میکنم

    مدیر ارشد
    1400/10/05 12:04
    پاسخ به:پرستو

    سلام کاربر عزیز خیلی خوشحالیم که راضی هستید

    سعیدی
    1400/09/21 09:58

    برای رستوران و فست فود استفاده از لوگوهای سه بعدی مناسب هست؟

    مدیر ارشد
    1400/09/22 10:12
    پاسخ به:سعیدی

    سلام،بله ایده خوبی هستش

    مدیری
    1400/09/20 09:56

    خسته نباشید
    ممکنه شماره تماس به بنده بدید برای مشاوره خواستم خدمتتون تماس بگیرم

    مدیر ارشد
    1400/09/22 10:11
    پاسخ به:مدیری

    سلام دوست عزیز لطفا با شماره 41185 تماس بگیرید.

    دنیا جهانی
    1400/09/20 09:43

    برای چه کسب و کار هایی مناسبه که از لوگوی کلاسیک استفاده بشه؟

    مدیر ارشد
    1400/09/22 10:12
    پاسخ به:دنیا جهانی

    کاملا بستگی به سلیقه شما دارد

    اجدادی
    1400/09/18 08:57

    سلام وقت بخیر
    طراحی لوگو برای شرکت به سبک پیکتوگرام مناسبه؟

    مدیر ارشد
    1400/09/22 10:10
    پاسخ به:اجدادی

    سلام دوست عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیکتوگرام لطفا روی لینک کلیک نمایید.

    وحید اجدادی
    1400/09/09 12:37

    خسته نباشید کار ما در حیطه ی صنایع دستیه خواستم بدونم چه سبک طراحی لوگو برای کسب و کار ما مناسبه؟

    مدیر ارشد
    1400/09/14 11:14
    پاسخ به:وحید اجدادی

    سلام دوست عزیز برای مشاوره لطفا با شماره 41185 تماس بگیرید همکاران ما در خدمتتون هستند.

    Reza
    1400/08/02 00:17

    ممنون از مقاله خوبتون. لوگوی باشگاه لیورپول به نظرم لوگو امبلم باشه. زیباست ولی پیچیدگی و جزئیاتش زیاده و باعث میشه انعطاف کمتری نسبت به بقیه سبک ها داشته باشه.
    مثلا اگر لوگو روی لباس مثل کلاه دوخته بشه، باید لوگو را خلوت کرد.

    Nazari
    1400/07/30 22:48

    آیا یه شرکت یا موسسه میتونه در ابتدا یه سبک برای لوگو انتخاب کنه و بعد از مدتی که کسب و کارش شناخته شد لوگو رو تغییر بده؟ امکان داره به کارش لطمه بخوره؟

    مدیر ارشد
    1400/08/22 11:37
    پاسخ به:Nazari

    بله خیلی لوگو های برند های معروف در طول زمان تغییر می کنند.این موضوع کاملا بستگی به هدف و استراتژی برندینگ شما داره.

    Milad
    1400/07/29 23:47

    مطالبتون عالی بود‌. به نظرتون تو ایران لوگوهای نوشتاری بیشتر طرفدار داره یا تصویری؟ برای شروع کدوم بهتره؟

    مدیر ارشد
    1400/08/22 11:36
    پاسخ به:Milad

    درود بر شما،هر دو طرفدارهای خودشون رو دارن

    قمصری
    1400/07/29 00:42

    سبک پیکتوگرام برای طراحی لوگو خیلی جذابه. من تلفیق تصویر و خط رو به تایپوگرافی ترجیح میدم

    سحر حمیدی
    1400/07/27 00:37

    برای سایت بازی های کامپیوتری میشه از لوگوی متحرک استفاده کرد؟ به نظرم جالب میشه

    مدیر ارشد
    1400/08/22 11:35
    پاسخ به:سحر حمیدی

    بله ایده جالبی هستش می تونید برای کسب اطلاعات بیشتر دو مقاله لینک شده  رو مطالعه کنید:

    اویسی
    1400/07/24 19:23

    مرسی از مطلب خوبتون
    من چندتا مطلب دیگه هم درباره سبک لوگو مطالعه کرده بودم، ولی مطلب سایت شما خیلی جامع بود

    نصیری
    1400/07/21 23:14

    سایت خوبی دارین مطالبتون واقعا کاربردیه آفرین به شما موفق و موفق تر باشید

    ثریا
    1400/07/20 00:36

    با تشکر از مقاله خوبتون. ولی توضیحاتتون درباره سبک امبلم کم بود.

    مدیر ارشد
    1400/08/22 11:32
    پاسخ به:ثریا

    دوست عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امبلم لوگو لطفا روی لینک کلیک فرمایید.

    مصطفی
    1400/07/16 17:19

    لوگوی شرکت Puma رو میتونیم یه لوگوی سبک ترکیبی درنظر بگیریم؟ چون هم از نوشته استفاده شده و هم نماد شیرکوهی

    مدیر ارشد
    1400/08/22 11:33
    پاسخ به:مصطفی

    سلام،بله

    اشکان نجاتی
    1400/07/13 20:03

    سلام وقت بخیر‌. سبک انتزاعی که تو مقاله ذکر کردید به نظرتون برای لوگوی آموزشگاه موسیقی بخواییم کار کنیم خوب میشه؟

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:59
    پاسخ به:اشکان نجاتی

    درود، بله چرا که نه

    Azimi
    1400/07/11 18:40

    برای طراحی لوگوی پوشاک مردانه به نظرتون سبک نمادین جالب میشه ؟ مثلا از تصویر کت یا کراوات استفاده بشه

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:58
    پاسخ به:Azimi

    درود بر شما،بله چرا که نه

    پرگل محبی
    1400/07/08 23:51

    مقالتون واقعا ارزشمند بود. برای ساخت لوگوی انیمیشن به توانایی و تحصیلات خاصی نیاز هست؟

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:58
    پاسخ به:پرگل محبی

    درود بر شما،خیر اصلا

    مریم برومند
    1400/07/08 23:09

    واقعا طراحی لوگو دنیای وسیع و گسترده ای داره. از خواندن مقاله شما واقعا لذت بردم.

    مریم برومند
    1400/07/08 22:37

    واقعا طراحی لوگو دنیای وسیع و گسترده ای داره. از خواندن مقاله شما واقعا لذت بردم.

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:57
    پاسخ به:مریم برومند

    ممنون از شما

    محمدرضا
    1400/07/06 21:10

    سلام وقت بخیر
    اگه بخوام برای سربرگ A4 آرم طراحی کنم عمودی بهتره یا افقی؟

    Hosein asadi
    1400/07/06 20:57

    ممنون از توضیحات خوبتون . از لوگوی امبلم یه نمونه بزارید تا بیشتر با کارایی این سبک آشنا بشیم.

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:55
    پاسخ به:Hosein asadi

    درود بر شما، برای لوگو امبلم لینک زیر را مشاهده کنید.
    https://armcade.com/view/articleid/748/%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85

    محسن
    1400/07/02 19:45

    برای لوگوی تولیدی پوشاک کودک از سبک پیکتوگرام استفاده کنیم یا مسکات کدوم بهتره به نظرتون؟

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:54
    پاسخ به:محسن

    درود بر شما،کاملا به سلیقه خودتون بستگی داره،به شخصه مسکات رو ترجیح میدم ولی

    سمیرا رجبی
    1400/07/02 00:01

    به نظرتون طراحی لوگوی مهدکودک با طرح انتزاعی جواب میده ؟

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:54
    پاسخ به:سمیرا رجبی

    درود،کاملا سلیقه ای هستش

    سعید عظیمی
    1400/07/01 15:28

    سلام روز بخیر
    یه لوگو میخواستم به سبک پیکتوگرام برای معرفی ابزارآلات چوب بری. راهنمایی میکتید چکار کنم برای سفارش

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:53
    پاسخ به:سعید عظیمی

    درود بر شما، هم میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید،هم از طریق لینک زیر سفارشتون رو ثبت کنید:
    https://armcade.com/online-order

    آژانس طراحی هویت بصری

    Visual Identity Design Agency

    ما با حمایت مشتریانمان و با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی آرم و لوگو توانستیم تنها در طی 17 سال، خالق بدیع ترین هویت های بصری در حوزه طراحی لوگو و آرم برای بیش از 1900 کمپانی و برند متعدد باشیم.

    سفارش طراحی لوگو