آنچه در این مقاله میخوانید

    قیمت طراحی لوگو | تعرفه طراحی لوگو سال 1402

    قیمت طراحی لوگو | تعرفه طراحی لوگو سال 1402

    قیمت طراحی لوگو با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. لوگو بخش مهمی از هویت یک برند بوده و اولین عنصری است که مشتری بالقوه از آن برند و کسب و کار می بیند. بنابراین طراحی لوگو مسئله ای مهم و تاثیر گذار برای برندهایی است که قصد رقابت در این بازار رقابتی را دارند. 

    قیمت طراحی لوگو

    به صورت حرفه ای باید گفت که داشتن لوگو در واقع هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است.  استخدام یک طراح لوگوی حرفه ای یا کار با یک شرکت طراحی لوگوی حرفه ای کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که لوگوی طراحی شده ی شما توسط این افراد و شرکت ها متمایز و منحصر بفرد خواهد بود و پیغام برندتان به خوبی به مخاطبان و مشتریان بالقوه می رسد. 


    برای مشاهده 1800 نمونه لوگو طراحی شده در آرمکده کلیک کنید


    قیمت طراحی لوگو در داخل کشور می تواند از 5 هزار تومان تا 30 میلیون تومان و در خارج از ایران از 10 دلار تا 100.000 دلار متغیر باشد و تعیین این هزینه ی طراحی لوگو بستگی به عوامل و شرایط مختلف دارد. 

    لیست قیمت لوگو آماتور

    نوع طراحی لوگو سایت­های دارای قالب آماده فریلنسرهای آماتور فریلنسرهای نیمه حرفه­ای تیم­های آماتور
    امتیاز کارشناسی کیفیت 20 20 35 35
    مناسب برای چه کسب و کارهایی کوچک کوچک کسب و کارهای متوسط کسب و کارهای متوسط
    کپی 100% 90% الی 100% 60% الی 80% 60% الی 80%
    سطح خلاقیت - - - 10%
    کار گروهی 0 % 0 % 0 % 15%
    هزینه در ایران رایگان الی 50.000 تومان 100.000 الی 250.000 تومان 250.000 الی 900.000 تومان 500.000 الی 1.500.000
    هزینه در اروپا و آمریکا 10$ – 50 $ 200  الی 400 $ 400 الی 800 $ 600 الی 1.000 $

    لیست قیمت لوگو حرفه ای

    نوع طراحی لوگو تیم­های حرفه­ای افراد حرفه­ای و مشهور آژانس­های خلق برند و حرفه­ای
    امتیاز کارشناسی کیفیت 50 70 90 به بالا
    مناسب برای چه کسب و کارهایی کسب و کارهای بزرگ برندهای مشهور و بزرگ در سطح جهانی برندهای مشهور و بزرگ در سطح جهانی
    کپی - - -
    سطح خلاقیت 20%الی 40% 60 % الی 80% 80% به بالا
    کار گروهی 30% 0% 80% به بالا
    هزینه در ایران 1.800.000 الی 3.000.000 تومان 15.000.000 الی 60.000.000 تومان 4.000.000 تومان الی 10.000.000 تومان
    هزینه در اروپا و آمریکا 1.000 الی 2.500$ 100.000الی 1.000.000 $ 50.000$ الی 100.000$

    اولویت بندی قیمت طراحی لوگو 

    همانطور که در بالا اشاره شد، قیمت طراحی لوگو در  کشور ایران می تواند از 5 هزار تومان تا 60 میلیون تومان و در خارج از کشور از 10 دلار تا بالای 100.000 دلار می تواند متغیر باشد. در ادامه ی مقاله از کمترین تا بیشترین هزینه ی طراحی لوگو توسط افراد و گروه های مختلف بررسی می شود.

    1- نرخ طراحی لوگو با استفاده از سایت های دارای قالب طراحی لوگو آماده

     کمترین قیمت طراحی لوگو شرکت را وب سایت های طراحی لوگو آنلاین انجام می دهند که  این دسته از وب سایت ها به صورت آنلاین قالب هایی را با امکان ویرایش محدود ارائه می دهند. این وب سایت ها چندین هزار قالب آماده ی طراحی لوگو را در سایت خود برای دانلود رایگان یا با دریافت هزینه ای بسیار کم در اختیار افراد قرار می دهند.

    هزینه طراحی لوگو

    2- هزینه طراحی لوگو توسط افراد فریلنسر آماتور

     در درجه بندی بعدی افرادی قرار دارند که دانش، توانایی و تخصص کمی نسبت به طراحی لوگو دارند و از سایت های دارای قالب آماده، لوگو هایی که در اینترنت یافت میشود، بانک های قالب های لوگو و یا لوگو کمپانی های دیگر استفاده می کنند و با کمی دخل و تصرف لوگوی شما را طراحی می کنند. این افراد در این حوزه آشنایی زیادی ندارند و با قیمتی بسیار کم کار طراحی لوگو را برای افراد و شرکت های مختلف انجام می دهند. 

    3- قیمت طراحی لوگو توسط افراد فریلنسر نیمه حرفه ای

    افرادی هستند که دانشی محدود در طراحی لوگو را دارند اما بازهم با اقتباس از طرح های از پیش طراحی شده با تغییراتی استفاده می کنند. البته تفاوت این افراد فریلنسر نیمه حرفه ای با افراد فریلنسر آماتور در این است که این افراد کمی برای طراحی لوگو از خلاقیت و نوآوری استفاده می کنند و تنها به ارائه یک لوگو با قالب آماده ی صرف اکتفا نمی کنند. 

    قیمت طراحی لوگو این افراد هم نسبت به افراد آماتور کمی بیشتر است. اما نقطه ضعف این افراد همانند افراد آماتور در این است که آنها هم به صورت انفرادی و با اقتباس از طرح های دیگران کار می کنند و طرح نهایی آماده شده از نظر ساختار مهندسی و طراحی دارای نقاط ضعف های متفاوتی از دید کارشناسان طراحی است.

    4- قیمت طراحی نشان یا لوگو توسط گروه ها و تیم های آماتور

    تفاوت این گروه طراحی لوگو با افراد آماتور و افراد نیمه حرفه ای در این است که اینها از خرد و عقل جمعی برای طراحی لوگو استفاده می کنند. گفتنی است که اصول طراحی لوگوی این گروه ها با افراد آماتور و نیمه حرفه ای نیز  بسیار مشابه است چرا که این گروه ها با استفاده از کمترین خلاقیت و نوآوری تنها با اتکا به طرح های از پیش طراحی شده کار طراحی را انجام می دهند.

    یکی از ارکان مهم در طراحی لوگو، خلاقیت و سادگی در طرح اجرا شده است و می بایست طرح لوگو دارای اصول مهندسی باشد تا در عین زیبایی قابلیت استفاده در کلیه امور تبلیغاتی را نیز داشته باشد و در گذر زمان نیز خسته کننده نشود.

    5- قیمت طراحی آرم یا لوگو توسط تیم ها و شرکت های تبلیغاتی متوسط

    شرکت های تبلیغاتی از گرافیست ها و طراح های نسبتا با تجربه تر استفاده می نمایند و اصول تبلیغاتی مناسب برای داشتن یک لوگو را تا حدود زیادی می دانند. افرادی که در این شرکت ها مشغول به کار هستند ممکن است در حوزه طراحی لوگو کمتر از 50 پروژه را صورت داده باشند ولی به نسبت تیم های آماتور از کیفیت و خلاقیت بالاتری در طراحی در کارهایشان استفاده می نمایند. 

    هزینه طراحی لوگو توسط این شرکت ها به نسبت گروه فوق و افراد فریلنس به نسبت بیشتر بوده ولی در عمل کیفیت، زیبایی و خلاقیت بالاتری را در کارهایشان مشاهده خواهیم نمود ولی می توان گفت این سطح کار بیشتر متناسب با کسب و کار های کوچک یا استارتاپ ها می باشد که خیلی دارای فعالیت و تبلیغات گسترده ای نمی باشند.

     باید در نظر داشته باشیم که از این سطح به بالا یا حرفه ای تر آژانس های طراحی و تبلیغات هستند که دید وسیعتری به برندینگ و برندسازی دارند و کار طراحی را با مطالعات متفاوت صورت می دهند و برای این مجموعه ها ماموریت و چشم انداز شرکت ها بسیار حائز اهمیت بوده و به نسبت آن استراتژی و ساختار اصلی لوگو را طراحی و مهندسی می نمایند در نهایت می توان گفت اگر دید مجموعه شما لوگویی حرفه ای و بلند مدت است و با دیدگاه برند شدن حرکت می نمایید، این گروه نیز جهت طراحی اصلی ترین رکن هویت بصری شما، پیشنهاد نمی شوند. 

    قیمت ساخت لوگو

    هر چند که طراحی این شرکت ها به نسبت گروه های قبلی بهتر است ولی بازهم ممکن است نگاه و دید حرفه ای و منطبق با نگرش و فلسفه ی کسب و کار مورد نظر برای طراحی لوگو را نداشته باشند. از این سطح به بعد سطح خلاقیت ، مطالعه و تجربه تیم طراحی است که می تواند در پروژه نتیجه متفاوتی ایجاد کند و طبیعیست که هزینه تیم های حرفه ای بالاتر خواهد بود.

    6- هزینه طراحی لوگو برند توسط افراد حرفه ای و مشهور

    هزینه طراحی لوگو توسط طراحان مشهور و اساتید طراحی به نسبت کلیه گروه ها بالاتر بوده ولی به نسبت زیبایی و کیفیت این طراحان کیفیت بالاتری از طراحی را برای شما به رقم خواهند زد ولی تنها انتقادی که به این نوع طراحی می توان داشت این است که این روش طراحی لوگو، هم به صورت انفرادی انجام می شود و عقل و خرد جمعی در این زمینه دخیل نیست ولی طرح نهایی اختلاف زیادی به دو سطح انفرادی آماتور و انفرادی متوسط دارد.

    7- هزینه طراحی لوگو توسط آژانس خلق برند و طراحی لوگوی حرفه ای

    آژانس های طراحی هویت بصری برند، مجموعه هایی هستند که دید کامل نسبت به عناصر بصری برند دارند و کار های طراحی خود را با مطالعات بسیار در کنار تیمی خلاق، پویا و با تجربه صورت می دهند، هزینه طراحی لوگو در این آژانس ها از هزینه طراحی توسط افراد مشهور و اساتید طراحی به نسبت کمتر بوده ولی از سطح تیم های آماتور، شرکت های تبلیغاتی، طراح های آماتور و متوسط نیز بالا تر خواهد بود. 

    به همین دلیل این آژانس ها دستمزدی نسبتا متوسط رو به بالا جهت طراحی لوگو را می گیرند که این کار را کاملا به صورت علمی، مطالعه شده و اصولی انجام می دهند. این آژانس ها  از یک تیم کاملا حرفه ای که هر کدام از اعضای این تیم در یک زمینه ی خاصی تخصص دارند متشکل شده اند. استفاده از خرد و عقل جمعی همواره بهتر از خرد انفرادی است. 

    چرا که تیم ها می توانند با مشورت و تفکر جمعی بهترین نتیجه را بگیرند. این آژانس ها به هیچ وجه از قالب های آماده استفاده نمی کنند و لوگویی که می خواهند طراحی کنند را با خلاقیت و نوآوری بالا طراحی می نمایند؛ به نحوی که هیچ شبیه و نظیری با لوگوهای موجود در بازار نداشته باشد و لوگویی ماندگار و مانا طراحی و ساخته شود. 

    گروه طراحان آرمکده مستقر در آژانس هویت سازی برند " بمان" ، با سال ها تجربه و خلق بیش از 1800 لوگو منحصربفرد، سابقه درخشانی در زمینه ساخت و طراحی لوگو دارد. شما می توانید جهت کسب مشاوره و ثبت فرم سفارش لوگو با ما تماس بگیرید.


    جهت برندسازی و مشاوره برندسازی با آرمکده در ارتباط باشید


    قیمت طراحی لوگو

    قیمت طراحی لوگو با توجه به تجربه، خلاقیت و تخصص افرادی که در آن درگیر می باشند متفاوت است. در ادامه ی مقاله قیمت حدودی طراحی لوگو توسط هرکدام از دسته بندی های انجام شده در بالای مقاله در بازار داخلی و جهانی در جدولی توضیح داده خواهد شد.

    هزینه های اعلام شده در جدول فوق به صورت تغریبی بوده ولی کلیه موارد با دید کارشناسانه مطالعه و استخراج شده، جهت مشاهده مرجع های استخراج شده قیمت می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید :

    قیمت طراحی لوگو

    تفاوت قیمت طراحی لوگو با نوع کسب و کار

    قیمت طراحی لوگو با نوع کسب و کار هم ارتباط مستقیمی دارد. مثلا کسب و کارهای کوچک و استارتاپ هایی که در پی راه اندازی کسب و کاری بوده و نوپا هستند توان مالی پرداخت هزینه های بالای مراجعه به آژانس های حرفه ای طراحی لوگو و افراد مشهور و حتی تیم های حرفه ای را ندارند و در ابتدا که هنوز نامی برای خود دست و پا نکرده اند، به سراغ افراد آماتور و نیمه حرفه ای و یا تیم های آماتور می روند. 

    اما کسب و کارهای بزرگ و برندهای معتبری که قصد دارند لوگوی خود بصورت اصولی از ابتدا طراحی یا باز طراحی کنند، با توجه به جایگاهی که اکنون در سطح کسب و کارهای بزرگ داخلی و بین المللی دارند، به سراغ افراد مشهور و آژانس های حرفه ای طراحی لوگو و خلق هویت بصری برند می روند. این افراد مشهور و آژانس های خلق برند قیمت طراحی لوگو را با توجه به نوع کاری که انجام می دهند و انرژی و زمانی که می گذارند؛ تعیین می کنند. 

    چرا که این آژانس ها کاملا تلاش می کنند لوگویی خلاقانه و نوآورانه بدون استفاده از قالب های آماده طراحی و خلق کنند. چرا که لوگویی ماندگار و دائمی است که توسط تفکری علمی و اصولی طراحی شود و تغییر ساختاری و اصولی یک لوگوی غیر اصولی، زمانی که آن برند به شهرت و معروفیت جهانی برسد، هزینه های زیادی بر دوش آن برند خواهد گذاشت. 

    البته نه اینکه برندهای امروزی تغییری در لوگوی خود در سطح زمان نداده باشند ولی چون از ابتدا لوگویی حرفه ای و اصولی طراحی کرده بودند در طی زمان تنها بخش هایی از آن را تغییر داده اند و اصول و ساختار اصلی را حفظ کرده اند. 

    نمونه ی لوگوهای معروف و مشهوری که در طول زمان تغییرات جزئی داشته اند را می توان به لوگوی برندهایی چون نایکی، پپسی، کوکا کولا، گوگل اشاره کرد. این لوگوها از ابتدا حرفه ای و اصولی طراحی شده اند. لوگوی پپسی در طول زمان بارها دستخوش تغییر شده است اما ساختار آن همچنان ثابت مانده است.

    قیمت و تعرفه طراحی لوگو به چه چیز هایی بستگی دارد؟

    لوگو یکی از الزامات شروع هر کسب و کاری است و کارفرما برای بهره بردن از یک نماد یکتا، باید متحمل صرف هزینه هایی شود. سوالی که ممکن است برای اکثر مشتریان پیش آمده باشد، این است که هزینه‌ی طراحی لوگو بر چه اساسی محاسبه می شود؟ پروژه ای؟ ساعتی؟ یا بر اساس پیچیدگی طرح لوگو؟

    پاسخ به این سوال نیاز به تخصص و تجربه در زمینه‌ی گرافیک و طراحی لوگو دارد. مشاغل مختلفی با صرف هزینه های اندک لوگوی تبلیغاتی خود را دریافت می کنند؛ درحالی که برخی دیگر حاضر به صرف مبالغ بالاتری برای ساخت یک لوگوی یکتا می شوند. اگرچه تعیین قیمت لوگو بر عهده‌ی طراح خواهد بود و بحثی کاملا تخصصی است، اما این فرمول باید بتواند مشتری را هم در مورد هزینه‌ها متقاعد کند. با توجه به گستردگی کسب و کارهای اینترنتی، هرروزه تعداد زیادی لوگو به لوگوهای ثبت شده در دنیا افزوده می شود. بنابراین خلق لوگویی استثنایی و یکتا، خلاقیت، مهارت و زمان می طلبد. طبیعی است که هزینه‌ی دریافتی برای طراحی چنین لوگوهایی به مراتب بیشتر باشد.


    سفارش انواع طراحی لوگو شرکتی در آرمکده


     قیمت طراحی لوگو

    فاکتور‌های تاثیر گذار در قیمت طراحی لوگو

    طراحی لوگو یکی از بنیان های هر شرکت است و باید مطابق با اهداف تجاری کسب و کار افراد باشد. تعیین تعرفه‌ی طراحی این نمادها کار مشکلی است و برای قیمت گذاری باید ارزیابی‌های مختلف صورت گیرد. در ادامه‌ی متن، مهم ترین عواملی که در قیمت طراحی لوگو تاثیرگذارند، عنوان شده است:

     نوع طرح لوگو

    لوگوها دارای انواع مختلف تایپوگرام، پیکتوگرام و ترکیبی از این دو هستند. هریک از این طرح ها پیچیدگی های خاص خود را دارد و بر قیمت نهایی لوگو تاثیرگذار خواهد بود.

    زمان صرف شده برای طراحی لوگو

    محدوده‌ی زمانی‌ای که طراح روی لوگو متمرکز می شود و شروع به طراحی می کند، تا زمانی که طرح یا طرح های نهایی را ایجاد می کند، به عنوان معیاری برای ارزش گذاری روی لوگو شناخته می شود. افرادی که در این حرفه تخصص دارند، به‌خوبی می دانند برای طراحی یک ایده ی ناب چه میزان خلاقیت و زمان صرف شده است.

    یافتن ایده ای مفهومی و مرتبط با درخواست مشتری نیاز به خلاقیت و تمرکز خواهد داشت. مسلما کارهایی که در بازه‌ی زمانی طولانی تری انجام می شوند، نتیجه‌ی بهتری خواهند داشت. لوگوهایی که زمان بیشتری به صورت متمرکز صرف طراحی آن شده است، قیمت بالاتری را به خود اختصاص می-دهند. در شرایط تحویل فوری لوگو، قیمت ها متفاوت خواهد بود؛ چرا که طراح یا طراحان باید به صورت فشرده تری کار کنند. در این صورت علاوه بر کیفیت محصول، سرعت تحویل هم بر قیمت لوگو تاثیر دارد و ارزش کار را بالا می برد. در مجموع این طراح است که زمان تحویل نهایی را تعیین می کند.

    بودجه‌ی کارفرما

    اگر شما متقاضی یک لوگو برای توسعه کسب وکار خود هستید، باید پیش از سفارش میزان بودجه ی پرداختی را تعیین کنید. در واقع مشتری باید پیش زمینه ای از هزینه ها داشته باشد و متناسب با بودجه ی در نظر گرفته شده اقدام به سفارش لوگو کند. از طرف دیگر طراح باید میزان سختی کار، زمان و تعداد دفعات اصلاح را تخمین بزند و قیمت حدودی را اعلام کند. ممکن است کارفرما با مبلغ مورد انتظار طراح موافقت نکند؛ بنابراین پیش از شروع به کار برای وقت و کاری که انجام می دهید، ارزش قائل شوید و قیمت کار خود را تعیین کرده و با مشتری در میان بگذارید.

    در دنیای پیشرفته ی امروز، روش های کم هزینه تری هم برای طراحی لوگو وجود دارد که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. بنابراین کارفرما با توجه به وضعیت بودجه ی خود باید نوع خدمات طراحی را انتخاب کند. لوگوهای طراحی شده توسط یک طراح حرفه ای و خلاق در نهایت اثری ماندگار و مطابق با استانداردهای طراحی هستند.

    بیشتر بخوانید: طراحی لوگو با هوش مصنوعی

    طرح های اولیه

    معمولا روال کار طراحی لوگو به این صورت است که طراح ایده های اولیه‌ی خود را به مشتری پیشنهاد می دهد و کارفرما از بین ایده های موجود، طرح دلخواه را انتخاب می کند. معمولا هر طراح، بین 2 تا 5 نمونه‌ی اولیه به کارفرما تحویل می دهد. اگر به تعداد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری صرف کنید. با توجه به تعداد طرح های اولیه و میزان گستردگی انتخاب برای کارفرما، قیمت کار متفاوت خواهد بود.

    تعرفه طراحی لوگو

    دفعات ویرایش

    حتی پس از پایان کار هم احتمال ویرایش لوگو وجود دارد. در واقع حرفه ای ترین طراحان هم به‌طور متوسط 4 تا 6 مرتبه طرح نهایی را ویرایش می کنند. بنابراین طراح باید پیش از پذیرش کار، تعداد دفعات ویرایش را با مشتری در میان بگذارد. افزایش دفعات ویرایش به معنی افزایش قیمت لوگو خواهد بود.

    تجربه و پیش زمینه

    کارفرما تا چه میزان با لوگو آشنایی دارد؟ این عامل می تواند کمک شایانی به طراح بکند؛ چرا که افرادِ با تجربه و آشنا با برندسازی، بهتر می توانند ایده ها و اهداف خود از ساخت لوگو را با طراح در میان بگذارند. این گروه از کارفرمایان هزینه‌ی کمتری برای طراحی لوگو می پردازند. اگر کارفرما، پیش زمینه ای از برندسازی و طراحی لوگو نداشته باشد، کار طراح را سخت تر کرده و به نسبت قیمت طراحی لوگو افزایش می یابد. برخی از سفارش ها تنها نیاز به طراحی و تغییرات کوچکی دارد. اما در برخی دیگر طراح باید از اساس ایده‌پردازی و طراحی کند. این موارد علاوه بر قیمت لوگو، بر زمان طراحی هم تاثیر دارد.

    تعاریف و مفاهیم

    پیش از شروع کردن طراحی لوگو باید ارزیابی هایی انجام شود و فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار گیرد؛ مخاطب لوگو چه کسانی هستند؟ لوگو برای معرفی یک شرکت است یا برای معرفی بخشی از یک شرکت بزرگ‌تر طراحی می شود؟ آیا برند موجود نمونه‌ی مشابه در بازار دارد؟ پاسخ این سوالات تاثیر مستقیمی بر اهمیت لوگو و قیمت آن خواهد داشت.

    کلام آخر

    علاوه بر نکاتی که عنوان شد، مسئله ی مهم‌تر در طراحی لوگو، پیدا کردن یک طراح حرفه ای و باتجربه است. فردی خلاق و متعهد که بتواند کاری بدون نقص و حتی فراتر از انتظارت کارفرما تحویل دهد. اگرچه امروزه افراد زیادی با عنوان طراح لوگو فعالیت می کنند، اما باید این نکته را مد نظر داشته باشید که آیا این ایده ها ارزش صرف وقت و هزینه را دارد؟ اگر ایده و طرح اولیه ای در خصوص طراحی لوگو در ذهن دارید، می‌توانید از طریق مشورت با یک طراح حرفه ای، در زمان کوتاهی لوگوی نهایی را با صرف هزینه های بسیار کمتری تحویل بگیرید.

    در این خصوص، تجربه، خلاقیت و مهارت طراح می تواند کمی و کاستی های ایده ی اولیه و خام شما را برطرف نموده و یک لوگوی بی نظیر و ماندگار برای شما خلق کند. در صورتی این روزها به دنبال یافتن یک طرح مناسب و یک طراح با تجربه و خلاق برای طراحی لوگویتان هستید، تیم آرمکده می‌تواند به شما در این زمینه مشاوره‌ی تخصصی ارائه دهد. همچنین می‌توانید از طراحان تیم آرمکده بخواهید تا لوگویی که در ذهن دارید را بر اساس شخصیت، هویت و ارزش‌های برندتان طراحی کنند.

    سوالات متداول قیمت طراحی لوگو

    قیمت طراحی لوگو به چه عواملی بستگی دارد؟

    اول از همه به حرفه ای بودن شرکت یا فردی که کار طراحی لوگو شما را انجام دهد بعد از آن به نوع لوگویی که برای کسب و کار خود انتخاب میکنید.

    چرا تعرفه های قیمت طراحی لوگو متفاوت است؟

    تعرفه های قیمت لوگو به چند عامل بستگی دارد: اولین عامل، استاندارد یا کپی بودن یک لوگو است. لوگوهای کپی یا طرح های آماده اصولا ارزان قیمت هستند. تعرفه لوگوهای استاندارد چون انحصاری ایده پردازی و طراحی می شوند، قیمتشان معمولا از دو میلیون تومن آغاز و تا 30 الی 40 میلیون تومن تخمین هزینه می شود. قسمت عمده ای از فرآیند طراحی لوگو به مطالعات و تحقیق در رابطه با برند اختصاص پیدا می کند. هر چه ابعاد یک برند بزرگتر و فراگیرتر باشد، میزان انرژی و مطالعات روی آن برند نیز وسیع تر می شود که این امر تاثیر مستقیمی روی هزینه یک پروژه طراحی لوگو خواهد داشت.

    آیا امکان عقد قرار داد برای طراحی لوگو وجود دارد؟

    بله.برای تمام خدمات آژانس بمان قبل از اجرا و اتود های اولیه قرار داد بسته خواهد شد.

    منبع:

    99designs.com/blog/logo-branding/logo-design-cost

    ارسال نظر
    نام
    ایمیل
    نظر
    مهرآسا
    1402/04/21 23:13

    سلام من یه لوگو ای طراحی کردم اما نمیدونم چه قیمتی بدم به طرف لطفا میشه راهنماییم کنید عکسشو براتون بفرستم؟

    حسین
    1402/04/18 22:01

    باسلام من میخوام باتوجه به توانایی که درخودم میبینم از این طریق بتونم به یک حرفه مورد علاقه مشغول شوم وهم درآمد داشته باشم.البته بنده کارمند هستم .آیا به نظر شما میشه؟

    میثم حدادی
    1400/11/08 12:21

    من هم با این موافقم که یکی از ارکان مهم در طراحی لوگو، خلاقیت و سادگی در طرح اجرا شده است چون تاثیر زیادی بر بیننده به جا میزاره

    سهراب
    1400/11/07 10:55

    واقعا قیمت هایی که در نظر گرفتید خیلی مناسبه با توجه به اینکه لوگوهایی که طراحی میکنید کاملا حرفه ای هستن

    آرام خادمی
    1400/11/04 09:59

    خسته نباشید
    لیست قیمت های هر سبک از لوگوهاتون رو میشه برای من بفرستید متشکرم

    مدیر ارشد
    1400/11/20 15:35
    پاسخ به:آرام خادمی

    دوست عزیز با ما تماس بگیرید

    نوری
    1400/10/21 21:46

    طراحی لوگو یک هنر خارق العاده ای هست که میشه با اون یک کسب و کار پر درآمدی راه انداخت

    محمد حسین حاجیان
    1400/10/16 08:12

    سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من دوتا لوگو طراحی کردم یکی برای یک برند صادراتی و یکی هم برای یک فروشگاه الکتریکی و ابزار یراقی
    حدود قیمت بازار برای سبک طراحیم ندارم میخواستم بدونم میشه طرحامو بفرستم یه براورد قیمت کنید؟؟

    مدیر ارشد
    1400/11/20 15:35
    پاسخ به:محمد حسین حاجیان

    لطفا با ما تماس بگیرید

    ولی کاظمی
    1400/10/13 09:22

    من برای بیزینسم یک شرکت طراحی لوگو برام لوگوی بیزینسم رو طراحی کردن اما با مبلغی که از من دریافت کردن کار تمیز و خوبی به من تحویل ندادن متاسفانه

    شهیدی
    1400/10/08 09:14

    سلام خسته نباشید امکانش هست تعرفه هاتون رو به صورت پی دی اف برای من واتساپ کنید؟

    مدیر ارشد
    1400/11/20 15:35
    پاسخ به:شهیدی

    سلام دوست عزیز لطفا با ما تماس بگیرید

    اعظم ولی زاده
    1400/09/29 10:18

    سلام وقتتون بخیر
    با توجه به بررسی که از سایت شما داشتم کاملا بدیهیه که تیم حرفه ایی دارین و حتما از مطالبتون استفاده میکنم
    فقط ممنون میشم قیمتهای جدیدتون رو بدونم

    مدیر ارشد
    1400/10/05 12:12
    پاسخ به:اعظم ولی زاده

    ممنون دوست عزیز،لطفا برای اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید

    جواد
    1400/09/25 13:04

    ممنون از مقاله خوبتون
    البته خیلی بهتر بود که تعرفه طراحی لوگو شرکت های ایرانی رو هم قرار میدادید

    مدیر ارشد
    1400/09/29 10:05
    پاسخ به:جواد

    ممنون از نظر شما،حتما به این مورد خواهیم پرداخت

    علیرضا دلزنده
    1400/09/18 09:02

    سلام
    لیست قیمت هاتون رو ممکنه برای من واتساپ ارسال بفرمایید؟

    مدیر ارشد
    1400/09/22 10:27
    پاسخ به:علیرضا دلزنده

    سلام لطفا با همکاران تماس بگیرید 41185

    آیلین
    1400/09/09 12:34

    سلام وقت بخیر قیمت هایی که در رابطه با طراحی لوگو ذکر کردید به روز هستن؟

    مدیر ارشد
    1400/09/14 11:23
    پاسخ به:آیلین

    سلام بله حدودا ولی باز هم آپدیت میکنیم

    فرزانه ادیب
    1400/08/01 16:31

    برای یه مجموعه فرهنگی اگه بخواییم چند لوگو طراحی بشه که در راستای هم باشند و در مناسبت های مختلف تغییر کنند، قیمت به چه صورت محاسبه میشود؟

    مدیر ارشد
    1400/08/18 15:56
    پاسخ به:فرزانه ادیب

    دوست عزیز لطف کنید با مشاوران آرمکده تماس بگیرید شماره تماس: 02141184

    سارا
    1400/07/30 16:53

    اگه بخواییم لوگوی ما حرفه ای و ماندگار باشه باید بسپریم به آژانس های طراحی هویت بصری چون که یه تیم با مشورت و تفکر دسته جمعی بهترین نتیجه رو میگیرند. و اگه قیمت بالایی هم دارند خیالمون راحت که طرحمون تکه و از قالب های آماده استفاده نکردند.

    نفیسه
    1400/07/30 01:55

    با توجه به جدول درآمدها به نظرتون گرافیست مبتدی چقدر باید تلاش کنه تا بتونه از طریق طراحی درآمد خوب و قابل توجه کسب کنه ؟


    مدیر ارشد
    1400/08/18 15:55
    پاسخ به:نفیسه

    کاملا بستگی به فرد دارد،هرچی تعداد نمونه کار های شما زیادتر باشه اعتماد بیشتری را جلب خواهید کرد

    محمدعلی
    1400/07/29 17:11

    بین کار حرفه ای و یه کار دم دستی باید یه تفاوت قیمتی باشه دیگه. حالا هرچی اون طرح ماندگارتر و چشمگیرتر باشه منطقا قیمت طراحیش هم بالاتر

    رهنما
    1400/07/27 17:39

    با توجه به جدولی که ارائه کردین فرق فریلنسرهای نیمه حرفه ­ای با تیم های آماتور چیه ؟

    مدیر ارشد
    1400/08/18 15:54
    پاسخ به:رهنما

    فرقشون در تجربه های مختلف طراحی انواع سبک لوگو است

    آیدین نجاتی
    1400/07/23 00:12

    برای من جای بسی افتخاره که با چنین تیم حرفه ای ، مقتدر با طراحانی زبده و ایده های ناب همکاری داشتم. کمال تشکر رو ازتون دارم‌.

    مدیر ارشد
    1400/08/18 15:52
    پاسخ به:آیدین نجاتی

    ممنون از اعتماد شما دوست عزیز

    آرمان
    1400/07/19 22:57

    به نظرم قیمت ها واقعا به طرحی که ارائه میشه بستگی داره. کارفرما وقتی از طرح رضایت کافی داشته باشه چه بسا هزینه بالایی به طراح آماتور هم بده .

    مدیر ارشد
    1400/08/18 15:52
    پاسخ به:آرمان

    درست می فرمایید

    کاظمی
    1400/07/16 01:51

    درآمدهایی که ذکر کردین مالیات و ارزش افزوده هم براش لحاظ شده؟ یه طراح شخصی از چه سقفی باید مالیات بده؟

    مدیر ارشد
    1400/08/18 15:52
    پاسخ به:کاظمی

    بله،اگر هم به صورت فریلنسری کار کنید مالیاتی نخواهید داشت

    محمدرضا
    1400/07/14 01:37

    ممنون از موسسه خوبتون بابت اینکه خیلی عالی تحلیل کردین و تو جدول درآمدها ‌صادقانه شفاف سازی کردین . ‌

    مجتبی
    1400/07/12 19:54

    سلام . قیمت هایی که تو لیست اومده شامل شرکت خودتون هم هست؟ برای امسال به روز کردین؟

    مجتبی
    1400/07/12 19:54

    سلام . قیمت هایی که تو لیست اومده شامل شرکت خودتون هم هست؟ برای امسال به روز کردین؟

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:24
    پاسخ به:مجتبی

    خیر قیمت ها برای امسال نیستند و به طور کلی تعرفه ها عوض شده به زودی قیمت های جدید گذاشته میشوند. سپاس از توجهتون

    عرشیا
    1400/07/08 00:15

    اگه هزینه بالایی هم برای یه طرح حرفه ای و شکیل بدیم به نظرم بازم سود کردیم چون مهم اینه که طرحمون ماندگاره

    رامین
    1400/07/05 20:36

    قیمتی که برای طراحی لوگو ذکر کردین شامل چاپ هم‌ میشه؟ یااون رو جدا محاسبه میکنین

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:22
    پاسخ به:رامین

    درود،کاربر عزیز برای اطلاع دقیق از قیمت ها و چاپ لوگو با ما تماس بگیرید.شماره تماس 41185-021

    مهیا
    1400/07/04 19:02

    خیلی دید خوبی بهم داد، ممنون از مهبتتون و زمانی که گذاشتین.

    Nasrin b
    1400/07/03 18:31

    قیمتهایی که بالا ذکر کردین متوسط دفعات ویرایش لوگو رو درنظر گرفتین؟ قیمت های امسال رو هم بروز کنید ممنون

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:21
    پاسخ به:Nasrin b

    بله، چشم حتما.ممنون از توجهتون

    ناصر
    1400/07/01 22:35

    کارهای حرفه ای ایرانی با قیمت های خوب هم زیاد هستا باید اعتماد کنیم به کارشون تا بتونن پیشرفت کنن.

    سمانه
    1400/06/10 17:13

    قیمت طراحی لوگو در سال 1400 را در مقاله ذکر نکردین

    سامان
    1400/05/10 17:17

    اصلا کارای ایرانی با لوگو های خارجی قابل مقایسه نیست واسه همین قیمت طراحی لوگو هم تو ایران واقعا کمه .

    مجید
    1400/04/20 14:56

    سلام و احترام
    مطالب بسیار ارزنده و اموزنده ای ذکرشده و خصوصا در معرفی منابع که تکمیل کننده است؛
    در صورت امکان لینک های بخش های مربوطه به هر پاراگراف هم ذکر شوند؛ مانند بخش لوگوهای اماده و نرم افزار یا سایت های مربوطه.

    باسپاس فراوان

    سارا
    1400/04/07 19:36

    مقاله جامع و کاملی بود. سپاس از وقتی که برای تولید محتوا می گذارید

    سعید
    1399/11/01 10:57

    کاش یکمم راجع به تفاوت های زیاد درآمد طراح های لوگو در ایران و خارج از ایران میگفتین.کارفرما های ایران جونشون بالا میاد تا پول بدن.

    aida
    1399/11/01 10:56

    ممنون از محتوای خوبتون

    آژانس طراحی هویت بصری

    Visual Identity Design Agency

    ما با حمایت مشتریانمان و با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی آرم و لوگو توانستیم تنها در طی 17 سال، خالق بدیع ترین هویت های بصری در حوزه طراحی لوگو و آرم برای بیش از 1900 کمپانی و برند متعدد باشیم.

    سفارش طراحی لوگو