آنچه در این مقاله میخوانید

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    خلاصه کردن یک برند در یک لوگوی کوچک فرآیند پیچیده‌ای است. ولی انتخاب یک فونت مناسب برای لوگو هم همین قدر اهمیت دارد، چون ضروری‌ترین اطلاعات در مورد برند شما با فونت به خواننده منتقل می‌شود. در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع فونت طراحی لوگو بپردازیم.

    شما می‌توانید از فونت‌های مختلفی در وبسایت، ایمیل‌ها، بروشورها و کارت ویزیت‌های خود استفاده کنید، ولی فونتی که برای لوگوی شرکت انتخاب می‌کنید، بیشتر به عنوان معرف برند شما در ذهن بیننده باقی می‌ماند. برای همین هم باید دقت کنید که فونت انتخابی شما چه تاثیری در اولین برخورد و برخورد‌های آينده روی ذهن خواننده می‌گذارد.

    توجه داشته باشید فونتی که انتخاب کرده‌اید چه تصویری را در ذهن مخاطب تداعی می‌کند؟ مخاطب با دیدن فونت چه فکری در مورد برند شما می‌‌کند؟ برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها و آشنایی با انواع فونت برای طراحی لوگو و تاثیر آن‌ها روی مخاطب ادامه‌ی این مقاله را بخوانید.

    چرا انتخاب فونت مهم است؟

    طراحان معروف لوگو اعتقاد دارند انتخاب فونت مناسب برای لوگو مثل انتخاب لباس مناسب برای مهمانی است. این مقایسه خیلی هم بیراه نیست. فکر کنید که لباس‌های شما چه نکته‌ای را در مورد شما منتقل می کنند. 

    اطرافیان براساس لباس‌هایی که پوشیده‌اید شخصیت، جایگاه اجتماعی و اقتصادی، سن، استایل شما را حدس می‌زنند. به همین دلیل شرایط و موقعیت‌های مختلف لباس‌‌های متفاوتی را می‌طلبند. فونت هم همین نقش را در طراحی لوگو دارد. انتخاب فونت مناسب میتواند کاری کند مخاطب در اولین نگاه تمام طراحی و حتی برند شما را مورد قضاوت قرار دهد. برای همین انتخاب شما باید هدفمند و هوشمندانه باشد.

    بیشتر بخوانید: برندینگ چیست

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    از خود بپرسید آیا فونتی که انتخاب کرده‌اید به شکل و شمایل برند شما می‌خورد؟ آیا ویژگی‌‌هایی که برای شما اهمیت دارند را منتقل می‌کند؟ این‌ها سوالاتی هستند که موقع انتخاب فونت باید در نظر داشته باشید.

     فونت لوگوی شما در واقع دریچه‌ای است که کل کسب‌ و کار را به مشتری‌های احتمالی نشان می‌دهد. فونت حتی می‌تواند روی احساس آن‌ها در مورد برند شما تاثیر بگذارد. نمی دانید از کجا باید شروع کنید؟ خوب اول باید ببینید انواع فونت چه تاثیری روی مخاطب دارند و بعد تاثیری که می‌خواهید بگذارید را انتخاب کنید.

    انواع فونت طراحی لوگو و تاثیر آنها

    اصلی‌ترین انواع فونت که می‌توانید برای لوگوی خود انتخاب کنید این‌ها هستند؛

    - فونت‌های سریف (Serif)

    فونت‌هایی هستند که خط‌‌های افقی کوچکی در انتهای هر حرف دارند. این فونت‌ها نمایان‌گر احترام به سنت، تکریم مشتری، قابل اعتماد بودن، و راحتی هستند. از جمله این فونت‌ها می‌توان به Times New Roman، Baskerville،Georgia Italic، Trajan اشاره کرد.

    - فونت‌های بدون سریف (Sans serif)

    این فونت‌ها سرکشِ کوچک انتهای حرف را ندارند و کمی مدرن‌تر به نظر می‌رسند. این فونت‌ها جاه‌طلبی، مدرنیته، و نظم و ترتیب را به مخاطب القا می‌کنند: Franklin Gothic،Calibri ،Myriad Italic.

    - فونت‌های نوشتاری (script)

    شکل این فونت‌ها طوری است که انگار آن را با خودکار نوشته‌اند. حسی که این فونت‌‌ها به مخاطب القا می‌کنند شیک بودن، تفکر خلاقانه و لطافت است. مثلا فونت‌های Bickham Script،Edwardian Script،Lavanderia .

    - فونت‌های مدرن (Modern)

    این فونت‌ها صاف و امروزی هستند. این فونت‌ها مصمم بودن، پیشرفت، شیک بودن و هنرمندی را نشان می‌دهند.

    - فونت‌های نمایشی (Display)

    این فونت‌ها مدل‌‌های جدیدی هستند که خیلی برای طراحی لوگو کاربرد ندارند. این موارد احساسات شدید، بی نظیر بودن و رفتار دوستانه را نشان می‌دهند. از جمله این فونت‌ها میتوان به Cooper، Spaceage Round ،Valencia، Giddyup اشاره کرد.

    کدام فونت‌های برای طراحی لوگو مناسب هستند؟

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    1- Brandon Grotesque

    این فونت کاربردی و جذاب هستند. Brandon Grotesque ازخانواده‌ی بدون سریف است که ۶ حالت مختلف دارد و هر کدام از آنها به حالت شکسته (ایتالیک) هم استفاده می‌شوند. 

    یکی از ویژگی‌های مهم این فونت این است که لبه‌های گرد دارد و این لبه‌ها به آن حالتی امروزی و جذاب می‌دهند. این نوع فونت برای طراحی‌های پیچیده و حرفه‌ای مناسب است و به لوگوی شما حالت مدرن و نوگرایانه می‌دهد.

    پایه و اساس این فونت بر اساس اشکال هندسی طراحی شده‌اند و برای همین هم کاملا خوانا می‌باشند.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    2- FF DIN

    این نوع فونت ۲۰ طرح متفاوت دارد. این طرح‌ها در حالت‌های روشن و تیره و معمولی و بزرگ هستند. استفاده از فونت FF DIN خیلی آسان است، به این دلیل که حروف ریز و درست، اعداد کسری و حالت‌های طرح دار را در آن گنجانده‌اند.

    فونت FF DIN اولین بار برای شناسایی واگن‌های قطار در آلمان مورد استفاده قرار گرفت. بعدها این فونت تبدیل شد به فونت استاندارد برای همه‌ی کارهای رسمی و اداری آلمان.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    3- Proxima Nova

    اگر ۲۰ حالت مختلف FF DIN برای شما کافی نیست، باید بگوییم Proxima Nova ۴۸ حالت متفاوت دارد. این نوع فونت حالت جدیدی از فونت Ptoxima Sans است که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد. 

    حالت‌های اصلی Proxima Nova معمولی، فشرده و خیلی فشرده هستند که هر کدام از آنها ۱۶ مدل مختلف دارد. ۷ تا از این مدل‌ها حالت شکسته هم دارند. این فونت ترکیبی از ویژگی‌های انسانی و هندسی است. برندهایی مانند Spotify وTwitter هم از این فونت استفاده می‌کنند.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    4- Gilroy

    فونت Gilroy فونت مدرن بدون سریف با حالت هندسی خفیفی است. این فونت ۲۰ ورژن و ۱۰ حالت ایستایی دارد که هر کدام از آنها حالت شکسته هم دارند. این فونت زیبا، هندسه‌ی تمیز و مینیمالی دارد.

    حالت‌های سبک و خیلی ضخیم آن رایگان هستند و هر چقدر خواستید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    5- Mont

    Mont یک فونت هندسی بدون سریف مینیمال است که ۱۰ ورژن مختلف دارد. ورژن‌های مختلف این فونت در طیف خیلی خیلی نازک تا خیلی کلفت سیاه در دسترس است. یکی از ویژگی‌های این فونت این است که از۱۳۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند.

    فونت Mont را می‌توانید برای سرتیتر‌های بزرگ، لوگوهای برجسته و متن‌های طولانی استفاده کرد. کاراکترهایی که این فونت پشتیبانی می‌کند بسیار متنوع هستند برای همین به راحتی میتوان از آن برای طراحی گرافیک، لوگو، وب، چاپ و موشن گرافیک استفاده کرد.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    6- Avenir Next Pro

    این فونت حالت جدیدی از یک فونت قدیمی است. در واقع پروژه‌ی طراحی این فونت زیبا کردن و به روز کردن فونت قدیمی آن بود. این به روز رسانی حتی ویژگی‌های تکنیکی آن را هم بهبود بخشید و این فونت را به یکی از بهترین فونت‌های خانواده‌ی بدون سریف تبدیل کرد. 

    فونت Avenir Next Pro ۳۲ حالت مختلف دارد که بهترین آن‌ها حالت فشرده‌ است که حتی در حالت بزرگ هم بسیار خواناست.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    7- Cera Pro

    فونت CeraPro زاییده‌ی هندسه خالص و سادگی است. این فونت ۶ ورژن مختلف و حالت شکسته‌ی زیبایی دارد (تقریبا ۱۰ درجه کج شدگی). به علاوه شکل‌های تزئینی و فلش‌های زیبا آن را کاربردی تر از فونت‌های دیگر می‌کند.

    اگر می‌خواهید در حالت چاپ، روی صفحه و به زبان‌های مختلف فونت تمیز و خوانایی داشته باشید، این فونت خیلی به کارتان می‌آید.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    8- Panton

    یکی از ویژگی‌های عالی این فونت خوانایی بالا در حالت‌های وب و چاپ است.

    پانتون شکل خاص خودش را دارد که از حالت‌هایی کاملا نرم و هندسی بهره می‌برد. کلا این خانواده‌ی فونت برای همه‌ی انواع سرتیتر در همه‌ی اندازه‌ها مناسب است حتی آن را می‌توان در متن‌های ضخیم با اندازه‌‌های بزرگ و کوچک استفاده کرد.

    فونت Panton برای طراحی گرافیک، پرینت، موشن گرافیک و غیره عالی است. ولی از آن مهم‌تر می‌توان آن را به راحتی برای طراحی روی تیشرت، پوستر و لوگو به کار برد.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    9- TT Commons

    این یک فونت جهانی بدون سریف است که حروف آن کمترین تضاد را با هم دارند. این نوع فونت برای بیشترین کاربرد ممکن طراحی شده و می‌توانید با هر کیفیت و هر زمینه‌ی کاری برای طراحی لوگوی خود از آن استفاده کنید.

    TT Commons دو حالت معمولی و متوسط دارد که در سال ۲۰۱۷ به عنوان فونت رسمی Type Foundry انتخاب شد.

    طراحان این فونت عمدا هیچ حالت تزئینی برای آن طراحی نکرده‌اند. در واقع سادگی و تیزی فرم‌های این فونت آن را به یکی از فونت‌های مورد علاقه طراحان تبدیل کرده است.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    10- Museo Sans

    این فونت بر اساس فونت محبوب Museo طراحی شده. حروف این فونت ساده، سبک، هندسی و بسیار خوانا هستند برای همین هم برای استفاده در متن و نمایشگر عالی است.

    این فونت برای افرادی که عاشق فونت هستند، عالی است. چون فاصله‌ی بین حروف و کلمات آن ظاهر خیلی خوبی را ایجاد می‌کند.

    چه فونتهایی برای طراحی لوگو مناسب نیستند؟

    1- Impact

    این یکی از محبوب‌ترین فونت‌ها برای طراحان است. ویژگی‌های خوب خیلی زیادی هم دارد، مثلا خواندن آن خیلی آسان است. ولی چرا برای لوگو مناسب نیست؟ چون زیادی نازک است. استفاده کردن از این فونت شما را بی‌استعداد و ناکارآمد نشان می‌دهد. 

    این فونت را بیشتر برای کارهای نظامی و اسناد اداری استفاده می‌کنند و هیچ جایی در صنعت طراحی لوگو ندارد.

    2- The Sans Basic

    این فونت یکی ازمحبوب‌ترین فونت‌های دنیاست. فاصله‌ بین حروف آن خوب و به اندازه‌ است. تنها مشکل آن حرف Q است. این حرف طراحی درستی ندارد و به درستی خوانده نمی‌شود.

    3- Comic Sans

    اگر برای کودکان لوگو یا کارت دعوت طراحی می‌کنید این فونت عالیست. ولی نباید آن را برای معرفی یک محصول جدید استفاده کنید چون هیچکس آن را جدی نمی‌گیرد.

    4- Helvetica

    خیلی از طراحان ممکن است تعجب کنند که Helvetica هم در این لیست است. این فونت را بهتر است برای متن‌های طولانی‌تر ومعمولی‌تر استفاه کنید نه برای طراحی لوگو. شکی نیست که شرکت‌های زیادی مانند Apple و BMW از همین فونت استفاده کرده‌اند، ولی فقط به این خاطر که این فونت در حالت‌های چاپی و دیجیتال واضح و خواناست.

    5- Bradly Hand

    فونت‌های دست‌خطی خیلی برای طراحی لوگو مناسب نیستند چون که پیغام لوگوی شما را به درستی به مخاطب منتقل نمی‌کنند. این فونت بیشتر نشانگر شخصیت شماست تا محتوای کسب و کارتان.

    6- Papyrus

    این فونت را واقعا باید پادشاه فونت‌های بد خواند. چرا؟ چون بچه‌گانه، بی‌سلیقه، آزاردهنده و بی‌نظم است. البته افرادی هستند که از این فونت استفاده می‌کنند. ولی اگر می‌خواهید یک طراح لوگوی حرفه‌ای شوید از این فونت زشت دوری کنید.

    چگونه یک فونت مناسب برای لوگویمان انتخاب کنیم؟

    - فونت خود را طبق شخصیتتان انتخاب کنید

    وقتی به دنبال یک فونت خوب برای لوگوی خود می‌گردید حتما باید شخصیت برندتان را در نظر داشته باشید.

    همان طور که در این مقاله ذکر شد، فونت‌های مختلف شخصیت‌های متفاوتی را القا می‌کنند پس لازم است قبل از انتخاب درک درستی از کسب و کار یا برند خود داشته باشید.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    - از فونت‌های مد روز دوری کنید

    یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دنبال کردن مد روز این است که خیلی زود فراموش می‌شود. می‌توانید فونت مدرن انتخاب کنید، ولی به طول عمر لوگوی خود هم فکر کنید. حتی می‌توانید چیزی که الان مد روز است را انتخاب کنید، ولی با اعمال تغییراتی آن را به سبک خود در آورید و جاودانه کنید.

    - می‌توانید فونت خودتان را طراحی کنید

    فونت‌های خیلی معروفی هستند که فقط به خاطر برندی که معرفی می‌کنند طراحی شده‌اند. اگر بودجه‌ی خوبی دارید و زمان کافی برای طراحی در اختیارتان هست، این یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. به علاوه، اگر از فونت شخصی که خودتان طراحی کرده‌اید استفاده کنید، دیگر نگران تشابه لوگویتان با شرکت‌های دیگر نخواهید بود.

    - آن را شخصی کنید

    حتی اگر نمی‌توانید یک فونت کامل برای خود طراحی کنید، می‌توانید حالت و طرح خاصی از یک فونت را مال خودتان کنید.

    همین‌طور می‌توانید از تکنیک‌های دیگر طراحی مانند پر کردن داخل حروف و رنگی کردن آن استفاده کنید تا طرحتان شخصی‌ترین حالت ممکن را داشته باشد.

    - هم با رنگ و هم بدون رنگ آن را امتحان کنید

    یک لوگوی خوب باید آنقدر متنوع باشد که هم با رنگ و هم بدون رنگ طرح خوبی داشته باشد.

    وقتی یک فونت خوب انتخاب کردید، آن را با رنگ سیاه و همچنین با رنگ‌‌های مختلف امتحان کنید. باید هر دو صورت به نظرتان قابل قبول باشد. اگر یک رنگ را برای لوگوی خود دوست نداشتید، آنقدر رنگ‌های مختلف را امتحان کنید تا به نتیجه‌ی مطلوب برسید.

    معرفی انواع فونت طراحی لوگو

    - ساده کار کنید

    لازم نیست یک فونت شلوغ و تک برای لوگوی خود انتخاب کنید تا توجه مخاطب را جلب کنید. بهترین انتخاب احتمالا ساده‌ترین و خواناترین انتخاب است.

    نهایتا انتخاب یک فونت مناسب برای لوگو فقط پیدا کردن حروف زیبا و کنار هم چیدن آن‌ها نیست. باید بتوانید با فونتی که انتخاب می‌کنید ارتباط احساسی مناسبی را با مخاطب به وجود بیاورید. 

    باید کاری کنید مخاطب احساس خوبی در مورد محصول، خدمات یا کسب و کاری که معرفی می‌کنید داشته باشد. البته نیم نگاهی هم به رقبای خود و لوگوهایی که طراحی کرده‌اند داشته باشید و از لوگوی شبیه آن‌ها دوری کنید. 

    این کار ممکن است باعث شود مخاطب لوگوی شما را با دیگران اشتباه بگیرد. حرف آخر اینکه صبر و حوصله به خرج دهید، چیزی را انتخاب کنید که واقعا دوست دارید چون لوگو احتمالا همیشه با شما خواهد ماند و به مانند چهره‌ی کسب و کار شما در دنیای واقعی و مجازی خواهد بود.

    سوالات متداول فونت طراحی لوگو

    چرا انتخاب فونت در طراحی لوگو مهم است؟

     طراحان معروف لوگو اعتقاد دارند انتخاب فونت مناسب برای لوگو مثل انتخاب لباس مناسب برای مهمانی است. فونت لوگوی شما در واقع دریچه‌ای است که کل کسب‌ و کار را به مشتری‌های احتمالی نشان می‌دهد. فونت حتی می‌تواند روی احساس آن‌ها در مورد برند شما تاثیر بگذارد.

    چگونه یک فونت مناسب برای لوگوی خود انتخاب کنیم؟

    • فونت را مطابق شخصیت خود انتخاب کنید.
    • از فونت‌های مد روز دوری کنید.
    • فونت موردنظر را برای خود شخصی‌سازی کنید.
    • فونت موردنظر را هم با رنگ و هم بدون رنگ امتحان کنید.
    • اصل سادگی را رعایت کنید.
    ارسال نظر
    نام
    ایمیل
    نظر
    بهناز کریمی
    1400/08/01 16:18

    از فونت های ایرانی مثل کلک یا نستعلیق هم میتونیم تو طراحی لوگو استفاده کنیم ؟ این فونتهایی که گفتین لاتین بودند‌.

    مدیر ارشد
    1400/08/18 16:00
    پاسخ به:بهناز کریمی

    بله در طراحی خیلی از لوگو ها کاربرد دارند

    نگار
    1400/07/30 15:59

    مطلب فونتها خیلی جالب و آموزنده است. من فونت - Cera Pro رو استفاده کردم. طرحم خیلی خوب شد.
    ممنونم

    نوشین قاسمی
    1400/07/30 01:31

    برای سفارش لوگوی برند محصولات بهداشتی و آرایشی. امکانش هست فونت جدید و خاص برام طراحی کنید؟

    مدیر ارشد
    1400/08/18 16:00
    پاسخ به:نوشین قاسمی

    حتما چرا که نه،برای راهنمایی با ما تماس بگیرید شماره تماس 41185

    حلما حسن نژاد
    1400/07/29 16:28

    سلام ممنون از مقاله تخصصی و کاملتون. درباره فونت اطلاعاتم به این وسعت نبود. استفاده کردم . بسیار تشکر میکنم.

    طهورا
    1400/07/27 17:15

    سلام برای طراحی لوگو اگه از دو فونت استفاده کنم مشکلی داره؟ طرحم به این صورته که دو فونت زیر هم اندازه فونت کوچک به بزرگ

    مدیر ارشد
    1400/08/18 15:59
    پاسخ به:طهورا

    بسته به سلیقه و نوع لوگو شما داره ولی اگر انجام ندید بهتره

    پژمان
    1400/07/24 19:53

    سلام . من یه سفارش برای طراحی لوگو دارم مربوط به یه گروه حمایت از محیط زیست. به نظرتون اگه از چند رنگ استفاده کنم غیر حرفه ایه؟

    مدیر ارشد
    1400/08/18 15:58
    پاسخ به:پژمان

    کاملا سلیقه ای هستش دوست عزیز ولی اگر جای شما بودم این کار رو نمیکردم

    شهناز
    1400/07/22 23:49

    تاثیر رنگها تو طراحی لوگو خیلی زیاده مثلا برای یه لوگوی مذهبی مثل مسجد رنگ قرمز جالب نیست بهتره از رنگ فیروزه ای استفاده بشه

    شهناز
    1400/07/22 23:49

    تاثیر رنگها تو طراحی لوگو خیلی زیاده مثلا برای یه لوگوی مذهبی مثل مسجد رنگ قرمز جالب نیست بهتره از رنگ فیروزه ای استفاده بشه

    زهره
    1400/07/21 23:23

    ممنون از مقاله خوبتون. خواستم بپرسم چطور یه فونت شخصی برای خودمون بسازیم؟

    مدیر ارشد
    1400/08/18 15:57
    پاسخ به:زهره

    در مقاله ای جامع به این موضوع خواهیم پرداخت

    گودرزی
    1400/07/20 21:26

    سلام . از بین فونتها، فونتی رو که شبیه دست نویسه به من معرفی میکنید؟ به نظرتون حرفه ای هست که از این فونت تو طراحی استفاده کنیم؟

    میترا
    1400/07/19 00:27

    سلام. من فونت ایران سنس رو از یه سایت خریدم ولی با تگ های بعضی از حروف مشکل داره و درست نمایش داده نمیشه . به نظرتون فونت مشکل داره یا کدنویسی من؟

    مدیر ارشد
    1400/07/21 10:21
    پاسخ به:میترا

    درود بر شما اگر یک نمونه برای ما بگذارید راحت تر میتونیم کمکتون کنیم

    صالحی
    1400/07/16 01:14

    سلام . تو متن مقاله از فونت سریف و فونت بدون سریف نام بردین . منظورتون از این سریف چیه؟ لطف میکنید توضیح بیشتری بدید

    مدیر ارشد
    1400/07/21 10:17
    پاسخ به:صالحی

    درود،این فونت بیشتر برای کتاب و مجله و روزنامه استفاده داره،نمونش رو هم میتونید سرچ کنید.برای لوگو هم بسته به سلیقه طراح ازش استفاده میشه

    محمدرضا جوزی
    1400/07/13 23:32

    مطلبتون جذاب بود. توضیحات و کاربرد هر فونت تو حیطه طراحی لوگو خیلی خوب و روان بیان شده . ممنونم از وقتی که برای مقاله صرف کردین موفق باشین.

    سحر
    1400/07/11 01:26

    سلام فونت Gilroy رو دانلود کردم فونت خوبیه برای طرحی که زدم عالی بود. ممنونم از اطلاعات جامع سایتتون

    sepehr
    1400/07/09 00:13

    نکاتی که درباره فونت تو مقاله گفتین واقعا کاربردیه و اگه بهش دقت کنیم به نظرم میتونیم یه لوگوی خوب و زیبا درست کنیم.ممنونم از زحماتتون

    raziye farasat
    1400/07/08 00:00

    درباره فونت Bradly Hand توضیح بیشتری بدهید. مثلا یک نمونه کار که با این فونت باشه تشکر از شما

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:31
    پاسخ به:raziye farasat

    چشم حتما،ممنون از توجه شما

    رضا سعیدی
    1400/07/07 23:53

    برای طراحی لوگوی کاتالوگ میشه از فونت Cera Pro استفاده کرد؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:31
    پاسخ به:رضا سعیدی

    بله کاملا سلیقه ای هستش

    لیلا کیانی
    1400/07/05 22:11

    مطالب مقاله تون آموزنده است. کارایی هر کدوم از فونتها و جایگاهشون تو طراحی لوگو خیلی جالب بود. سپاس از شما

    Amin
    1400/07/05 22:03

    به نظرتون تو لوگو و آرم های داخلی از فونت فارسی به تنهایی استفاده کنیم یا ترکیبی بهتره؟

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:30
    پاسخ به:Amin

    درود، برای پاسخگویی می توانید با مشاروان آرمکده تماس بگیرید.شماره تماس:02141185

    سپهر
    1400/07/03 16:51

    فونت panton که توی چاپ تیشرت استفاده میشه زبان فارسی رو هم پوشش میده؟

    نازنین اسداللهی
    1400/07/02 15:56

    غیر از فونت لاتین، فونت فارسی شکیل و زیبا هم میشه معرفی کنید؟ از کجا دانلود کنم

    مدیر ارشد
    1400/07/14 11:27
    پاسخ به:نازنین اسداللهی

    درود، سایت های فونت جو و سافت98 منبع خوبی برای فونت هستند.

    Mohamad Yousefian
    1400/06/10 17:10

    کاش درباره فونت های فارسی هم صحبت می کردین

    sara
    1400/04/21 08:23

    توضیحاتی که واسه هر فونت داده بودین خیلی جالب بود واسم

    negarkordi
    1400/02/05 12:07

    ممنون از اطلاعات خوبتون

    آژانس طراحی هویت بصری

    Visual Identity Design Agency

    ما با حمایت مشتریانمان و با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی آرم و لوگو توانستیم تنها در طی 17 سال، خالق بدیع ترین هویت های بصری در حوزه طراحی لوگو و آرم برای بیش از 1900 کمپانی و برند متعدد باشیم.

    سفارش طراحی لوگو